petak, 7. ožujka 2014.

Favoriti mjeseca: Veljača

Početak ožujka znači da sam ušla u svoj drugi mjesec pisanja bloga :D. Ovaj mjesec nisam bila baš vrijedna, uz ispitne rokove i osobne situacije nisam stigla pisati koliko sam htjela, a i loše vrijeme mi kvari dosta toga, nikako da slikam svoj prvi new in oko kojega sam vrlo uzbuđena jer mi je to jedna od najdražih vrsta postova kod drugih blogerica, a pogotovo volim gledati Youtube hauls,  ne znam ni sama zašto mi je to toliko zanimljivo ali eto, svatko voli nešto :D. Moram priznati da sam ovaj mjesec bila jako dosadna i igrala na sigurno s proizvodima no našlo se par stvarčica tu koje sam kupila u siječnju ili veljači i već sam ih ludo zavoljela :D.


Krenimo redom :)

Sleek rumenila su nešto u što svaka cura treba investirati, jeftina su (oko 6 dolara), lako dostupna i savršena! Možda vam sada zvučim kao da pretjerujem ali vjerujte mi, postojanost, pigmentiranost i predivne nijanse koje Sleek nudi su nenadmašive, jesam li rekla da koštaju 6 dolara?! :D. Na slici se konkretno radi o njihovoj LE pod nazivom Sweet Cheeks, a nijansa koju sam najviše koristila je ova lijevo, predivno krem rumenilo u nijansi Cupcake koja je meni idealna za zimsko doba.

Beauty UK rumenilo 03 halo sam već nahvalila u zasebnom postu, i dalje ga koristim svaki dan i zahvaljujući njemu sam dobila popriličan broj komplimenata na račun kože, dovoljno rečeno :D.

Essence lak sam tako glupo morala slikati jer bih inače dobila samo odsjaj i ništa se ne bi moglo razaznati no vidjeti ćete ga u new in postu. Moram pohvaliti nove Essence lakove, imala sam ga 4 dana i to bez nadlaka! Nijansa je 168 love me, cupcake,a kako izgleda na noktima vidjeti ćete ubrzo.

Catrice BB krema mi je u svakodnevnoj upotrebi, koža mi je baš suha i dehidrirana preko zime i zahvalna sam da je ne moram gušiti puderima već joj ovako radim manje zlo. Kada se malo dignu temperature morati ću tražiti novu bb kremu jer ova zaista nije za nas masnokošce ali za sada dobro obavlja posao ujednačavanja i prekrivanja.

Essence pigment sam ulovila na sniženju za 9,99 kn i morala sam ga uzeti, cijena mu je bila smiješna a njihovi pigmenti su mi se pokazali kao sasvim solidan proizvod tako da nisam uopće razmišljala, pogotovo kada se radi o ovako neutralnoj nijansi s kojom za 2 minute možemo postići look koji izgleda kao da smo se potrudili više već što jesmo :D. Nijansa je Pure Love

Catrice bronzer sam vidjela kod kolegica na blogu Beauty&Mess i taman par dana nakon toga Kozmo je imao happy hour na kozmetiku tako da sam ga kupila za nekih dvadesetak kuna i drago mi je da jesam, boja je super, lako se radi s njom i za svakodnevno blago oblikovanje lica je ko stvoren :)

Catrice mono sjenilo je također jedan od mojih ulova u Kozmu i presretna sam da sam ga kupila, radi se o jednoj tako zanimljivoj nijasni, lila-srebrena je uz mnoštvo sitnih šljokica i makar imam puno sjenila uopće  nemam boju sličnu ovoj. Jedina mana je što mi nije bas postojano na očima :/. Nijansa je 560 I like to mauve it.

Catrice Longlasting olovka za usne je kao što i ime kaže postojana, vrlo postojana, moram je skidati micelarnom i onda još napraviti blagi piling usana tako da budem sigurna da sam uspjela sve odstraniti no kod dekorative postojanost je zapravo ono čemu sve težimo :)- Boja je taman za jesen i zimu, trula višnja, a zove se 030 Berryson Ford

Essence olovka za usne u nijansi 11 in the nude je proizvod kojeg zapravo koristim stalno i više ni ne znam koja mi je ovo kupljena olovka po redu jer mi je ovo idealan proizvod za igru, dakle za miješanje drugih ruževa i sjajila s njom, volim je nositi kao bazu iako je u zadnje vrijeme često nosim i samostalno, na tako nešto se prije baš i ne bih usudila kako je na mojim usnama ta nijansa baš smeđa no šminka je igra, zar ne?


S lijeva na desno: Essence pigment, Catrice Berryson Ford, Essence In the nude, Catrice I like to mauve it, Catrice bronzer, Beauty uk Halo, Sleek Cupcake 

Jeste li isprobale koji proizvod? :).

Broj komentara: 7:

  1. super članak. koliko je poštarina za slanje sleek proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :). Poštarina ovisi o težini paketa, za jednu paletu sjenila iznosi 2 i nesto dolara, najviše do sada sto sam platila je bilo oko 4 dolara no tada sam imala dosta proizvoda. Kada stavis sve proizvode u košaricu i kreneš platiti napišu ti odmah cijenu :)

      Izbriši
    2. super,puno ti hvala. :-)

      Izbriši
  2. Sleek sam isprobala, samo ne ovu nijansu nego Lace i obozavam ih! Skoro da ne koristim druga rumenila :) Iako mi sad bas fali njezno rozih, pa mozda uzmem i Sweet Cheeks. Cestitam na drugom mjesecu pisanja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na čestitkama, ovaj blog mi je prva novogodišnja odluka koje se držim :). Ova paleta je izašla na ljeto kao limitirano izdanje pa ne znam ima li je gdje za nabaviti no ako si za roza rumenila pogledaj njihova pojedinačna rose gold ili mirrored pink :D

      Izbriši
  3. obožavaam Essence olovke za usne :)
    Catrice sjenilo djeluje jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence olovke su mi njihov najbolji proizvod :). Sjenilo je divno jedino mi je zao sto mu ni baza ne pomaze da ostane postojano :/

      Izbriši