srijeda, 15. siječnja 2014.

Essence Dark Romance highlighter

Duže vrijeme sam u potrazi za nekim dobrim highlighterom, bacila sam oko na mac soft and gentle (možda ga nađem u Kozmu :P) te na Benefit high beam te nekako smatram da dok njih ne nabavim neću davati puno novaca na ovaj proizvod, ne znam da li me razumijete, jednostavno niti jedan drugi me nije toliko zadivio da bih davala neke veće svote za njega J. No opet to moje razmišljanje me i koštalo do sada pošto sam nakupila par jeftinijih primjeraka s kojima i nisam zadovoljna tako da sam opet potrošila veći iznos na ništa. Baš sam na pričala gluposti J. Prošli mjesec u Mulleru sam vidjela novu Essence kolekciju (ne znam baš  koliko je nova pošto je taj Muller imao tri limitirane Essence kolekcije tada) i ugledala sam ovaj kremasti highlighter te kako nemam niti jedan u takvom obliku rekoh si da me 26 kn nemam puno za izgubiti, zar ne? 



Proizvod dolazi u klasičnom Essence plastičnom pakiranju, sadrži 4 grama proizvoda i rok mu je 12 mjeseci. Proizvedeno je u Kini (prije su proizvodili u Poljskoj) što vas ne bi trebalo brinuti pošto je to proizvedeno tamo no napravljeno je da zadovolji europske standarde  J



Prijeđimo na samu biti J. Dakle tekstura mu je fino kremasta, lako se da razmazuje tako da se može dobiti prirodan izgled samo se treba paziti da se ne pretjera sa bojom jer ima dosta šljokica J Boja mu je sedefasta i moram priznati da me u početku to malo brinulo, nisam znala kako će se točno presijavati na suncu no mogu reći da sam zadovoljna i kao najveći plus proizvoda istaknula bih njegovu trajnost. Od kada ga stavim pa do skidanja on se ne mrda, nisam ni primijetila da intenzitet slabi što mi je odlično jer mi nema gorega kada cijeli dan negdje trčim i onda se pogledam u ogledao, a šminke nigdje :D. Isto tako mi se sviđa i to što s njim nećete dobiti onaj mastan izgled lica, također ako imate proširene pore on ih neće učiniti više vidljivima (ima li goreg od toga?!). Minus mu je što nikako ne želi ispasti kako treba na slikama :/




Dakle na kraju ovo je jedan solidan proizvod, no opet ništa što vam je neophodno. Kako mi se bliži rođendan planirala sam žicati sestru da mi uzme od The Balm Mary-lou Manizer (koji je trenutno na feeluniqe 112 kn J) no onda sam na blogu Beauty&mess vidjela da će the Balm uskoro pustiti u prodaju Cindy-lou Manizer koji će biti rozikast tako da sam odlučila njega pričekati, joj cure kako je samo predivan J


To je sve od mene, recite koji je vaš favorit među highlighterima? J





  

2 komentara:

  1. Hmm, malo mi je preslab :D Ja imam Mary-lou Manizer i stvarno je predivan a nabavit ću si i novi kad izađe :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mary Lou je divan... Stvarno neznam treba li mi, gledam ga svaki dan no neznam koliko bi mi stajao :/. No Cindy Lou kupujem prvom prilikom :D

    OdgovoriIzbriši