srijeda, 8. siječnja 2014.

Marilou bio piling

Danas ću vam pokazati proizvod koji me zaista oduševio i kada bih radila favorite 2013 njega bih bez dvojbe uvrstila pod najbolji probani piling za lice :sretan::sretan:. S obzirom na to da imam masnu/mješovitu kožu lica piling je nezaobilazan u mojoj njezi i mogu reći da do sada nisam naišla na neki koji bi me osvojio. Koristila sam ih da obavim to što se obaviti mora, dakle riješiti se nečistoća s lica no svaki bi dolazio s nekom manom. Bourjois bi mi ostavljao mastan film na licu kojega se nikako nisam mogla riješiti, garnierovi bi me strašno iritirali, lushovi bi me isušili… nikako nisam uspijevala naći proizvod koji bi dobro radio posao, a da mi i kožu ostavi u boljem stanju već prije :no:. Također pojedine domaće pilinge ni ne smijem koristiti pošto sam alergična na neke sastojke ( nakon lush herbalism umivalice mjesecima sam morala sanirati štetu). I tako sam više-manje prihvatila da cu raditi ili nježnije pilinge na svakodnevnoj bazi, što mnogi proizvodi nude, ili da ću koristiti sol/palentu/šećer koji bi mi doslovno grebao kožu lica koliko god da se ja trudila nježno to sve obaviti.  Većina vas već zna kako je DM imao akciju u listopadu i studenome gdje je nudio 25% popusta na prirodne proizvode i tako sam se zatekla ispred velike police proučavajući ponudu dma ( koja je usput u City Centru jako bogata). Planirala sam uzeti alverde piling s košticama marelice jer sam čula dobre stvari o njemu, no iskreno ne mogu reći da su mi se alverde proizvodi pokazali nešto dobrima, barem ne oni koje sam ja probala, tako da sam odlučila ovoj meni nepoznatoj marki dati šansu. Redovna mu je cijena 50 kn no ja sam ga platila 30 kn (25 + 15%). Marilou Bio je francuska tvrtka koja se bavi proizvodnjom organskih i prirodnih proizvoda, dakle proizvodi su bez silikona, parabena, umjetnih boja i nisu testirani na životinjama :sretan:.


 Prijeđimo na sam proizvod, ovaj piling dolazi u plastičnoj tubici koja vas baš i neće na prvu namamiti na kupovinu ukoliko padate na lijepa pakiranja :sretan:. Sadrži 75 ml proizvoda kojega je potrebno potrošiti u 6 mjeseci no da budem iskrena ne znam hoću li stići to pošto ga zaista ne treba da se lice temeljito očisti. Sastojke cu priložiti u slici dolje no na naljepnici piše kako ovaj piling sadrži ekstrakt verbene, ulje sezama te shea maslac.  Što se tiče uputstva za upotrebu navedeno je kako proizvod treba masirati u lice 2-3 minute što mi se isprva činilo kao vječnost jer sam navikla to ipak malo brže obavljati no hej, valjda oni znaju kako treba :sretan:.



Prvu minutu nakon što sam ga isprobala mi je djelovao nekako slab, očekivala sam malo krupnija zrnca (prije toga sam koristila Lush Dark angels pa sam se možda navikla na nešto žesče) no nastavila sam dalje i odradila posao do kraja :sretan:. Nakon što sam se umila uslijedio je onaj trenutak pipkanja lica i sve što mogu reći je wow! Lice mi je bilo jako mekano, ništa me nije stezalo, svrbilo, smetalo,a i suhi dijelovi lica su mi bili zaglađeni. Nisam se žurila sa stavljanjem kreme i mogu priznati da koliko sam bila zauzeta s diranjem lica skoro sam otišla spavati bez kreme za lice pošto nisam osjećala potrebu za njom, koža mi je bila zaista nahranjena! Nakon  dva i nešto mjeseca korištenja moje zadovoljstvo ovim pilingom i dalje stoji :D. Zaista dobro obavlja svoj posao, koža je čista i nahranjena i ne moram trčati po tonike i kreme čim se umijem da smanjim iritacije stoga ću svima tko će htjeti slušati i dalje pričati o ovome pilingu :rofl:. 



Koje pilinge vi koristite? :sretan:

Nema komentara:

Objavi komentar